Recenzia návštevníka hotela Flóra

Hotel Flóra***

K., od 51 do 55 rokov, Typ pobytu: s partnerom/partnerkou
  • Hotel
    6
  • Relax a kúpeľné služby
    3
  • Gastro služby
    8
  • Poloha zariadenia
    8
  • Služby a vybavenie
    5
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Áno
Umiestnenie a okolie
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
menej náročného zákazníka
rodiny s deťmi
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita stravy
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Šírka ponuky jedál a nápojov
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Nie
Čas podávania stravy
Vybavenie spoločenských priestorov
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
nemám výhrady
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Nie
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
1.Napriek tomu, že sme mali mať možnosť vybrať si jednu z dvoch masáží (indická, japonská),nestalo sa tak. Vraj indickú(ajurvédsku) si nemôžeme vybrať - alebo až v pondelok - pobyt štvrtok až sobota. Japonskú masáž sme nechceli (poznám ju, nevyhovuje mi). Naveľa nám ponúkli čínsku tlakovú masáž. Procedúry neboli dobre rozvrhnuté - 2 podobné masáže v piatok, 3x sme žiadali preplánovanie, aby sme s manželom mali procedúry v aspoň približne rovnakom čase. 2. Ubytovanie - asi najhoršia izba v hoteli- tmavá so zamrežovaným oknom, výhľadom na sivú rovnú strechu bez balkóna, s miniatúrnou TV. Pritom hotel nebol ani zďaleka plný. Argumenty recepčnej boli - keď sme tú izbu nechceli, že sme to s našou cestovkou nemali dohodnuté,že dostaneme izbu s balkónom, svetlú - povedala by som, že sme chceli normálny štandard.Tak sme museli ostať v tej tmavej kutici, ktorú aj upratovačky nazývajú - väznica. 3. Myslíme si,že "naša" cestovka, do rúk ktorej sme vložili dôveru a aj financie, by sa mala viac snažiť zabezpečiť pre svojich klientov dôstojné a čo najlepšie ubytovanie a služby. 4.Navrhujeme, aby vo vouchri bolo uvedené konkrétne o akú izbu má ísť, keďže personál nebol vôbec ochotný nám vyjsť v ústrety. Cestovka by mala pri objednaní overiť, či klient dostane to najlepšie, čo môže a či uvedené procedúry bude možné uskutočniť v zmysle podmienok pobytu. Mali by ste si vydiskutovať s manažmentom hotelu, aby sa zmenil postoj personálu ku klientom, aj keď majú pobyt už cez vás uhradený.
Hotel Flóra***

ul. 17. novembra 14
Trenčianske Teplice 914 51

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme