Recenzia návštevníka hotela Choč
Liečebný dom Choč***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Pri stravovaní formou švédskych stolov by bežné pochutiny ako napr. horčica, kečup mali byť na samoobslužnom pulte dostupné ráno, na obed, večeru. Raz mi pri reklamácii horčice ku špekáčikom doporučili omáčku , ktorá tam bola ponúkané bez uvedenia obsahu, a bola prehnane cesnaková. Miesto troch sladených nápojov by bola v ponuke vhodnejšia jedna minerálna voda.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Je potrebné zriadiť viac ako jedno parkovacie miesto pre vozičkárov a v izbách určených pre imobilných hostí doplniť vybavenie v kúpeľni. Dva výťahy fugujúce cez privolávací program "príde ten ktorý je bližšie " nám sťažovali pobyt lebo stále prišiel malý výťah do ktorého sa nezmestil inv.vozík.
|