Recenzia návštevníka hotela Magnólia
Hotel Magnólia****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
záujemcov o aktívny oddych
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
So stravou a personálom v reštaurácii sme boli spokojný, len nám trocha vadilo,že v reštaurácii počas otvárania kúpelnej sezóny bol len jeden čašník a ostatný boli len učni, dlho trvalo odpratávanie použitého riadu zo stolov, ak ste chceli zaplatiť účet museli ste hľadať čašníka, lebo bol zaneprázdnený hosťami v zadnom salóniku.
Inak sme boli nadmieru spokojný a určite sa sem ešte tento rok vrátime.
Strava bola výborná, čo sa týka starostlivosti s relax centre mäôžeme iba chvíliť, pani Kováčová je žena na svojom mieste. Ďakujeme Černá
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|