Recenzia návštevníka hotela Magnólia
Hotel Magnólia****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Na večeru sme nemali možnosť výberu. Ale veľkonočné jedlá, ktoré boli servírované boli chutné.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Chyžné by nemali byť hlučné, zvlášť ráno o 5:45 a o 7:45 mi to ako hosťovi prekážalo. Dvere na izbách by mali priliehať (zatvorené dvere izby č.312 malai vôľu asi 1cm !!) , čím sa značne redukuje prenos ruchov a pachov z chodby do izby.
V priestoroch nefajčiarskeho hotela nemajú fajčiť ani hostia ani personál. V Magnólii sa to zjavne nedodržiava.
|